Lifestyle,

VABUN FOR LADY - wody perfumowane dla kobiet!

środa, października 25, 2017 Unknown 22 Comments


     Perfumy marki Vabun stworzone są dla kobiet i mężczyzn, którzy pragną wyróżnić się z tłumu. Cechuje je najwyższa jakość wykonania, dbałość o szczegóły, estetyka wykonania oraz trwałość. Wody perfumowane Vabun for lady dedykowane są wyjątkowych kobiet, stworzone przez Radosława Majdana dla żony Małgorzaty Rozenek-Majdan. 







Wodę perfumowaną Vabun For Lady No.1 cechują świetnie dobrane nuty perfum,które dodają lekkości i świeżości. Nie są zbyt słodkie, ale czuć w nich piękne kwiatowe i leśne nutki, które umilą niejeden dzień czy wieczór. Zapach należy do trwałych,toteż  na ciele utrzymuje się bardzo długo. Polecany dla kobiet ceniących sobie w perfumach nuty kwiatowe - leśne. Zdecydowanie dla kobiet bardziej dojrzałych.



Typ: kwiatowo-leśno-orientalny.
Nuta głowy: bergamotka, cytryna, jabłko, brzoskwinia, zielone nuty.
Nuta serca: irys, jaśmin, paczuli.
Nuta bazy: ambra, mech dębowy, leśne nuty, wanilia, białe piżmo.
Pojemność: 50 ml.
Cena: 89 zł
DostępnośćTUTAJ

Perfumy Vabun for Lady. No.5 są dla kobiet, które lubią czuć się kobieco, elegancko, wiedzą co chcą osiągnąć w życiu. Cechą charakterystyczną Vabun No.5 jest świeży, bardzo zmysłowy zapach, który utrzymuje się na skórze przez długi czas. Połączenie akcentów kwiatowych z drzewnymi to mieszanka godna prawdziwej gwiazdy, toteż ten zapach wpadł w moje gusta w 100%. Woń jest bardzo intensywna, wyrazista, i przede wszystkim długo wyczuwalna. Dzięki tym perfumom każdy dzień może okazać się wyjątkowym. Zapach dodaje mi energii,jak i pewności siebie. Szczególnie  Vabun for Lady No.5 polecam dla młodych kobiet, gdyż są subtelne i zmysłowe.



Typ: kwiatowo-drzewny.
Nuta głowy: bergamotka, liczi.
Nuta serca: drzewo różane, róża.
Nuta bazy: kamelia, nuty drzewne.
Pojemność: 50 ml.
Cena: 89 zł
Dostępność: TUTAJ

Perfumy Vabun for Lady. No.5 zdecydowanie wpadły w moje gusta, gdyż są świeże i zmysłowe. Nie lubię ciężkich woni.A ta kompozycja zapachowa jest idealna dla kobiet, które chcą się czuć pewnie i nie być przy tym nachalne.Natomiast kolejna wersja zapachowa Vabun For Lady No.1 jest bardziej cięzka, utrzymana w typie kwiatowo - leśno-orientalnym. Zdecydowanie dla kobiet, które cenią wyrazistość, jak i bliżej jest im do perfumów męskich


O wariantach męskich Vabun pisałam TUTAJ.


Znacie perfumy Vabun for Lady?

22 komentarze:

  1. No1 używam i bardzo cię polubiłam mojej mamie też się bardzo podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych zapachów, ciekawe jak pachną na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Leśne nutki.. hm.. zaintrygowało to mnie. No1 bardzo mnie ciekawi. :-) Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm...brzmi super, ciekawa jestem ich

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zmieniać perfumy :D Te też mnie zaciekawiły i z chęcią kiedyś wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię takie zapachy no i cena fajna:)
    www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Vabun For Lady No.1 - ten zapach chyba bardziej by mi się spodobał :) Lubię cytrusowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zetknęłam się już z tymi perfumami w blogosferze. :) Ładnie się prezentują. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te perfumy!:)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nuty zapachowe bardzo fajne, ciekawa jestem obydwóch zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią bym powachala 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. I need it :D

    check out my blog and maybe a follow for follow ?

    kiss from Germany

    NEW Halloween LOOK

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  13. zapachy wydają się być ciekawe, jestem ciekawa tych perfum

    OdpowiedzUsuń
  14. Nuty zapachowe wydają się być ciekawe. Bardzo ładne zdjęcia :) pozdrowienia :*
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. nawet nie wiedziałam,że są też damskie zapachy z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo jestem ciekawa tych zapachów.

    OdpowiedzUsuń