Meet Beauty,

RELACJA MEET BEAUTY CONFERENCE III 2017- PTAK WARSAW EXPO - TARGI BEAUTY DAYS

środa, maja 31, 2017 Unknown 9 Comments

    Niedawno miałam okazję być na konferencji Meet Beauty Conference, która odbyła się w PTAK WARSAW EXPO. Jest to III edycja wydarzenia, która skupia 300 największych blogerów i vlogerów urodowych. Tym razem konferencja odbywała się w 19 - 21 maja razem z targami Beauty Days.W poprzednim roku była na Stadionie Narodowym w Warszawie, gdzie miło spędziłam czas i się podszkoliłam w dziedzinie urody! Nie przedłużam więcej, zapraszam do czytania mojej relacji:)



W Nadarzynie w Ptak Warsaw Expo spędziłam dwa dni - 20 i 21 maja. Może znajduje się sporo osób,którzy są ciekawi jak przebiegało Meet Beauty Conference. Podobnie jak w zeszłym roku trzeba było się zapisać w sposób elektroniczny na panele warsztatowe. Szkoda,że zawsze jest zbyt mało miejsc, by załapać się na więcej...Mi w tym roku przypadło tylko miejsce na panel Neonail, gdzie dowiedziałam się o nowym produkcie Aquarelle i można było podszkolić się w dziedzinie zdobienia z nowymi lakierami. W panelu wiedzowym - głównym mogli uczestniczyć wszyscy blogerzy i vlogerzy urodowi. Szczegółowy harmonogram Meet Beauty Conference 2017 znajduje się poniżej.




        W Nadarzynie pojawiłam po 9.00. Mieszkam 200 kilometrów od Warszawy, toteż dotarłam swoim środkiem lokomocji. Dla osób będących w stolicy został przewidziany autobus, który kursował za darmo w wyznaczonych godzinach. Szybko dotarłam do rejestracji. Odebrałam swój identyfikator i harmonogram konferencji.Na pierwszy ogień na panelu głównym - wiedzowym wystąpiła Red Lipstick Monster, która opowiedziała w jaki sposób należy przekształcić działalność w internecie w silną markę osobistą! Znałam ją tylko z internetu. Na żywo jest również niezwykle energiczna, z poczuciem humoru i wie,co chce robić. Miło było ją słuchać! Dowiedziałam się wielu przydatnych rzeczy, co robić jako blogerka i czego przestrzegać!



Po imponującym panelu wiedzowym udałam się na zwiedzanie Targów Beauty Days. Było tak wiele firm fryzjerskich i kosmetycznych, że nie jestem pewna czy wszędzie udało mi się dotrzeć. Wśród marek niektóre okazały się być dla mnie nowością, zaś pozostałe były znane i lubiane. Na targach można zaciągnąć opinii w różnych dziedzinach,poznać nowe marki, kupić produkty w promocyjnych cenach, zobaczyć sławne osoby znane dotąd z telewizji.

 Na konferencji Meet Beauty nie zabrakło miejsca, aby móc wypocząć i porozmawiać z innymi uczestniczkami wydarzenia. Można było napić się ciepłej kawy, herbaty czy wody. Jeżeli chodzi o jedzenie - można było je kupić w środku w Ptak Warsaw Expo lub na zewnątrz w budkach. Niedaleko hali znajduje się M'c Donalds, toteż tam można było udać się na posiłek.W tym roku nie było stoisk partnerów wydarzenia. Była tylko marka Palmers Polska oraz Alma K. Wykładów słuchało się z wielkim zaciekawieniem, jedynie co mi przeszkadzało, to że trochę zagłuszało wydarzenie Targi Beauty Days nasze panele wiedzowe i warsztatowe. Trochę byłam zdezorientowana, bo nie wiedziałam w pewnych momentach czego mam słuchać.Jednak dwa wydarzenia w tym samym miejscu i czasie to jednak czasami zły pomysł.W ubiegłym roku było bardziej spokojnie. Można było dotrzeć do większego grona osób i porozmawiać. Zakończeniem sobotniego wydarzenia było rozdanie upominków i statuetek dla najlepszych blogerek i vlogerek w kategorii URODA.


Kolejnym bardzo ciekawym wykładem, na który czekałam było moc SEO. Prelegentem był Tomasz Stopka, autor semurai.pl. Poniższe wskazówki wzięłam do serca i będę je stosować, by lepiej pozycjonować swojego bloga i mieć lepsze zasięgi w sieci. Niestety, wszystko nie jest tak łatwe jak się wydaje. Jednak z czasem można odnieść sukces.Potrzeba tylko konsekwencji,silnej woli oraz wytrwałości. Oczywiście nie bać się też krytyki, bo czasami ona pomoże nam doskonalić swojego bloga! Po wykładach był czas na rozdanie nagród oraz grupowe zdjęcie.




Partnerzy Meet Beauty Conference zadbali, abyśmy wrócili do domu z torbami. W paczce znalazło się bardzo wiele nowości kosmetycznych, których nie miałam okazji testować. Zastanawiam się od czego mam zacząć! 



Brałam udział także w Targach Beauty Days, gdzie było mnóstwo atrakcji, między innymi ,,Bitwa na pędzle". W jury zasiadły znane vlogerki urodowe Katosu i Red Lipstick Monster.!














Na targach kosmetyczno - fryzjerskich Beauty Days zostałam również obdarowana upominkami.



Mam nadzieję,że w następnym roku nie zabraknie mnie i będę się bawić równie dobrze!


Link do wpisu z zeszłorocznej konferencji:


Jak podoba się Wam tegoroczna edycja Meet Beauty?



9 komentarzy:

  1. Bardzo fajna relacja, jak dla mnie poprzednia edycja była lepsza i połączenie MB z targami było słabym pomysłem ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie nie do końca cieszyło połączenie z targami, ale bardzo dobrze wspominam konferencję i cieszę się, że byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna relacja,też bym się wybrała na taką konferencje, zazdroszczę. :))

    Obserwuję!;*
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią bym się wybrała na taką konferencję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Było świetnie, ale kilka niedociągnięć jednak denerwowało jak przekrzykiwanie muzyki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mój klimat, ale super!
    Pozdrawiam cieplutko :*

    Http://enduro519.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja będę startować za rok i planuje urlop wtedy:) mam nadzieję że uda się dostać i się poznamy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszcze spotkania z Ewa :) a kosmetyki fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślałam że Ewa jest szczuplejsza...

    OdpowiedzUsuń